0(530) 366 90 99

Tüp mide hakkında bilgi ve randevu

0(553) 906 76 76

Tüp mide hakkında bilgi ve randevu

0(553) 906 76 76

Whatsapp'tan bilgi ve randevu

Geçen 180 Günün Hikayesi

Geçen 180 Günün Hikayesi

Selamun Aleyküm, uzunca aradan sonra yine beraberiz, aslında ara vermemin sebebi zamanın ilerleyip daha net bilgiler paylaşabilmekti, artık bir şeyler yazabilirim.

Arkadaşlar, abiler, ablalar ve kardeşlerim, 2 gün sonra 18/10/2017 tam tamına 6 ay (180.Gün) Tüp mide ameliyatlı olacağım, 6 ay evvel 18/03/17'de Baypark Hastanesinde, evvela Allah'cc ya, ve çok kıymetli doktorum,  Doç. Dr. Cengiz ERİŞ bey ve ekibine kendimi emanet ettim, tabiki korku, heyecan ve kafamda dolaşan acabalar vardı, gerçi Cengiz hocam sağ olsun bunların büyük bir kısmını silmeme yardımcı oldu. Yaklaşık 168 kg dım yaşım 49 ve bir sürü yandaş hastalığım vardı, Cengiz hocamla tanışmadan evvel görüştüğüm, 4 Dr (Cerrah) beni ameliyat etmeyi göze alamamıştı, bendeki yerlerde olan psikolojiyi tahmin edersiniz?

Kendisine çok çok teşekkür ettiğim sevgili doktorum Doç. Dr. Cengiz ERİŞ, bana Beytullah bey, Allah'cc izniyle ameliyatınızı yaparız dedi, ve işte ben, 6 ayda -39kg'la karşınızdayım, yardımsız yürüyemeyen, oturduğu yerden yardımsız kalkamayan, aracının sürücü koltuğuna oturduğunda, koltuk ayarı en geride olduğu halde neredeyse sığmayan, direksiyonu çevirdiğimde göbeğimle birlikte dönen :) ben, artık yardımsız yürüyor, yardım almadan kalkıyor ve en geriye almış olduğum koltuğumu 2 kademe ileriye almak süretiyle daha rahat araç kullanabiliyorum, arkadaşlar lütfen ama lütfen kendinizi ertelemeyin, bu mutluluk bizimde hakkımız.

Bu arada önemli bir not düşeyim, ben koordinatör falan değilim, bazılarının aklına acaba menfaati için mi yazıyor diye gelebilir, asla böyle bir şey söz konusu değildir, tek menfaatim Cengiz hocamın tatlı dili güler yüzü, bıkmadan usanmadan of demeden her anımızda yardımcımız olması ve arada kendisini ziyaret ettiğimde içtiğim bir bardak çaydır, bu kadarda olsun :)

Hepinizi Allah'cc emanet ediyorum.

Hoşçakalın

Beytullah ARICI

Karar Ver-Cesaretini Topla Ve Artık Harekete Geç...

Tüp mide serüvenim 19 Mart 2016 tarihinde 110 kilo ile başladı.

Özgür KOÇAK
Devamını Oku

Hayallerinizi Ertelemeyin..

Bundan 5 ay öncesine kadar kendini çok kilolu haliylede seven (belkide kendini avutan) bir bayandım.

Ameliyata karar vermem Kabus gibiydi, ya ameliyat sonucunda kilo vermezsem ya bana bişey olursa gibi düşünceler sarmıştı kafamı. fakat...

Yasemin KILIÇ
Devamını Oku

Herkesin Bir Hikayesi Var, Bu Da Bizim Ortak Hikayemiz...

Merhaba, öncelikle “şişko” kelimesinin, kelime anlamını yazmak istiyorum. 

Şişko; Deri altında fazla yağ birikmesi sonucu...

Melek KAMİL
Devamını Oku